۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

همین الان دست به کار شوید!...فقط انجامش دهید!


خیلی از مردم میمیرند در حالی که هنوز ترنم حیات در درونشان جاری است. چرا این طور است؟ اغلب به این علت که همیشه
درحال آماده شدن برای زندکی کردن هستند. قبل از اینکه این را بفهمند ، مهلت آنها به سر رسیده است
الیور وندل هولمز
                                                                                                                     
هرگز موعد کامل برای شروع کار فرا نمیرسد. اگر در علم طالع بینی هستید و میخواهید با طالع بین در مورد تاریخ ازدواج، راه اندازی مغازه، تولید محصول جدید تماس بگیرید، قبول – خیلی خوب است . من احساس شما را درک میکنم . اما برای هر چیز دیگری بهترین روش این است که از جا بجهید و شروع کنید . اجازه ندهید برای انجام کاری اول دوازده کبوتر به شکل صلیب روی بام خانه شما بنشیند تا نشان آن باشد که باید شروع کنید. فقط شروع کنید.همین الان

                 سفری هزار کیلومتری با اولین قدم آغاز میشود                   


۵ نظر:

سعيده گفت...

هيچ چيز به اندازه اراده به پرواز پريدن را آسان نميكند
نادر ابراهيمي

صمد گفت...

سلام
چقدر روانشناسانه
بابا کی مهلت میده یه کمی این کله باد بخوره...

رضا سیدی پور گفت...

این یکی در مورد من صادقه ، البته بعضی مواقع قدم اول را بر می دارم ولی قدمهای بعدی را نه و وسط راه زه می زنم متاسفانه

Unknown گفت...

از طریق گودر دنبالت می کنم! این رو موافقم! قورباقه رو باید قورت داد، خیلی زود!

حسین گفت...

خدا وکیلی جماهات قشنگه ولی . . .
این ره صد ساله به یک شب نشود طی مگر
من و مایی برخیزیم