۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

قانون 60/40/18

من قانون 60/40/18 دکتر دانیال آمن را دوست دارم. وقتی 18 ساله هستید، نگران تفکر دیگران در مورد خودتان هستید.وقتی که 40ساله میشوید، اهمیتی نمیدهید دیگران در مورد شما چه فکر میکنند.و وقتی 60 ساله میشوید، پی میبرید که اصلا هیچ کس در مورد شما فکر نمیکرده است.
تعجب میکنید، نه؟ بیشتر مواقع اصلا هیچ کس در مورد شما فکر نمیکرده است! تصورش را بکنید- همه وقتی را که برای نگران شدن در مورد اینکه مردم در باره عقاید، اهداف، لباس، مو و خانه شما چه فکری میکنند هدر میدهید، بهتر است صرف تفکر و اندیشیدن در مورد انجام کارهایی کنید که شما را به اهدافتان میرساند.
                                                        اینطوری زندگی خیلی راحت تر میشود.

۴ نظر:

سعيده گفت...

بايد به 40 و 60 برسم ببينم چقدر از حرفت درسته فرزاد

.
.
.
سواي شوخي همسشه سعي ميكنم جوري باشم كه خودم دوست دارم...به جامعه و اطرافم دقت ميكنم ولي براي خودم چيزي كه دوست دارم مهمتره و فكري كه خودم ميكنم

سعيده گفت...

البته منظورم همون فرهاد جان بود...گفتم فرزاد ببينم فرهاد حواسش هست يا نه

صمد گفت...

سلام

...
جالبه

فیدوس گفت...

ما که مرحله اول و گذروندیم و نزدیک مرحله دومیم . جالب بود فرهاد